Woman desire essential cream

Rahsia Cantik Menawan

Setiap wanita mesti mahu kelihatan cantik. Namun wanita harus bijak dalam membuat tindakan. Jangan kerana nak cantik lain pula jadinya…

Ingin tahu cara merawat kulit wajah dengan

Anda juga tidak perlu berbelanja
banyak untuk dapatkan kulit 

Anda nak selesaikan masalah yang dihadapi seperti di bawah

Mesti anda nak bukan?
Takde wanita yang taknak kelihatan cantik..

 

Kami faham kebanyakan anda sudah mencuba pelbagai jenis produk namun tidak serasi dan tiada perubahan!

MIMPI Ngeri bila kulit jadi mcm ni

SKIN ROSAK

Jangan biarkan skin rosak mengganggu emosi anda..

JAWAPAN KEPADA MASALAH DI ATAS

Krim wajah terbaik dari diformulasikan khas buat wanita-wanita

Woman Desire TRIPLE ADVANCE

WDTA ialah Krim Kecantikan yang Diformulasikan dari Bio Teknologi Nano yang membantu untuk Mencerahkan, Menegangkan, Anti Penuaan dan Menganjalkan kulit wajah. Dikenali dengan Krim Multifungsi yang dapat menyelesaikan masalah eyebag, masalah bibir kering dan hitam serta pelbagai lagi.

7 sebab muka cepat nampak tua:

So, kalau tak nak cepat nampak tua
Pakai lah #Wdta

Anda masih ragu-ragu dengan keberkesanan produk kami?

Takpe, biar kami terangkan lagi

WDTA adalah sejenis krim kecantikan yang paling RARE dan LUAR BIASA. Ia menggunakan revolosi kecantikan terkini iaitu Bio Teknologi Nano yang membuatkan molekulnya sangat halus sehingga mampu meresap jauh ke bawah epidermis kulit untuk tujuan membina sel sel baru dan menguatkan kembali sel jaringan kolagen.

Sebab penyerapan krim WD yang sangat pantas, ianya mampu membuatkan kulit wajah tegang sepantas dua minit jika di sapu di permukaan kulit

Penggunaan produk WD tahan untuk 1 bulan penggunaan dan sangat selamat di gunakan.

CIRI-CIRI KAMI

15gm (Untuk kegunaan 1-2 bulan)

Lulus KKM : NOT171101149K

Selamat digunakan untuk Semua golongan

Teksturnya yang Likat dan Tidak Tumpah

Bukan Skincare, Bukan Supplement, Bukan Pil 

Apa fungsi wdTA

Menganjal dan menegangkan

Mampu membentuk wajah yang tembam menjadi lebih V shape. Kesan kulit wajah jadi tegang macam buat rawatan lifting dekat spa. Pipi umpama pakai botox. Yang mana perbelanjaan untuk dapatkan kesan macam tu pon beribu ribu sebulan. Tapi dengan WDTA perbelanjaan kurang dari RM100.

Mencerahkan

Dengan adanya kandungan bahan seperti Gluthathione dan Arbutin. Mampu mencerahkan kulit umpama ambil sumplement whitening yang lain. Tapi dengan WDTA tak perlu shake shake atau telan pil. Just sapu kat 3 point nadi je setiap hari. Mudah kan? Yer lah teknologi advance.

AweT muda

Semua Kandungan bahan yang ada pada WDTA adalah sangat baik untuk merawat kulit wajah kita. Yang mana sel sel baru akan pantas terbentuk dan jaringan kolagen semakin kuat dengan adanya zat zat yang ada dalam kandungan bahan WDTA antaranya Peauraria Mirifica, Gluthatione, Arbutin dan Ekstrak Peony

kenapa ianya disapu pada nadi?

Krim ni merupakan krim yang menggunakan Bio Teknologi Nano.

Sebab tu, bila calit di nadi pun kandungan tu akan meresap dalam badan dan efek pada sistem badan kita. Ada pembuluh darah yang besar, dimana pengaliran darah paling laju dalam tubuh badan, Jadi kandungan dan zat zat bahan yang ada pada WD akan pantas meresap ke bawah permukaan kulit dan terus ke pembuluh darah. Kandungan zatnya akan terus meresap mengikut pantasnya pengaliran darah secara optimum.

Sebab tulah, just sapu sikitt je pon dah berkesan, tak sama dengan produk lain yang perlu di minum atau makan.

ANTARA BAHAN UTAMA DALAM KANDUNGAN WD

Ekstrak Pueraria Mirifica

Bertindak sebagai penstabil hormon estrogen (Estrogen atau Oestrogen) adalah sekelompok senyawa steroid yang berfungsi terutama sebagai hormon seks wanita. Walaupun terdapat baik dalam tubuh pria maupun wanita, kandungan nya jauh lebih tinggi dalam tubuh wanita usia subur anda.

Gluthatione

Glutathione adalah sejenis antioksidan yang diperlukan oleh badan dan bertindak/berfungsi sebagai agen untuk mencerahkan atau memutihkan kulit. Kajian telah menunjukkan bahawa tiada antioksidan lain yang mampu menyaingi ‘kuasa’ glutathione setakat ini.

Ekstrak Akar Scutellaria Baicalensis

Menyerap sinaran UV, melindungi kulit dari radikal bebas, mengurangkan risiko tumbuhnya jerawat.

Ekstrak Akar Tree Peony

Bertindak sebagai antibodi & buang toksik dari badan anda.

Ekstrak Akar Tree Peony

Ekstrak berberry yang mencerahkan kulit serta sebagai agen anti penuaan.

Cetearyl Glucoside

Menjaga kelembapan kulit anda dari kering, mengelakkan pengelupasan

Grab promosi women desiree triple advance sekarang!!!

Receive the latest news

Subscribe To Our Weekly Newsletter

Get notified about new articles

× Hai, boleh saya bantu?